Ügyviteli megoldások
Kész szoftveres megoldások vállalati problémákra

Küldje el kérdéseit vagy kérjen árajánlatot a kapcsolati oldalon az űrlap segítségével a 'Hagyjon üzenetet' szakasznál, vagy a lenti elérhetőségek egyikén írhat e-mail címünkre, illetve hívjon minket bizalommal.

CraneFlow
Integrált építőipari ügyviteli rendszer


A Kihívás

Az építőipari vállalkozások számos kihívással néznek szembe az adminisztratív folyamataik hatékony kezelése során. A projektek, erőforrások, költségek és dokumentációk nyomon követése különböző rendszerekben jelentős időráfordítást és hibalehetőséget jelent.

  • ✓ Több különálló rendszer használata a napi működéshez
  • ✓ Nehézkes dokumentumkezelés és nyomon követés
  • ✓ Pénzügyi folyamatok és eredménykimutatások kézi összeállítása
  • ✓ Munkaerő-nyilvántartás és bérelszámolás komplexitása
  • ✓ Nehézkes és időigényes árajánlatkészítés

A Megoldás: CraneFlow

Dokumentumkezelés

Teljesítésigazolások, szerződések és egyéb dokumentumok digitális kezelése és nyomon követése egyetlen rendszerben.

Pénzügyi menedzsment

Bevételek, kiadások és cash-flow nyomon követése, átfogó pénzügyi jelentések készítése automatikusan.

HR és bérszámfejtés

Munkavállalói nyilvántartás, jelenléti ívek kezelése és bérelszámolás egy integrált rendszerben.

Projektmenedzsment

Projektek tervezése, nyomon követése és erőforrás-allokáció egyszerűen és átláthatóan.

Árajánlatkészítés

Professzionális árajánlatok gyors összeállítása sablonok és előzetes kalkulációk segítségével.

Üzleti intelligencia

Valós idejű adatok és kimutatások a vállalkozás teljesítményéről, döntéstámogatási eszközökkel.

CraneFlow dashboard képernyőkép

Előnyök, amire számíthat

  • Hatékonyság növelése:
    A korábban különálló rendszerekben végzett feladatok egy helyen kezelhetők, jelentősen csökkentve az adminisztratív terheket.
  • Átlátható pénzügyi folyamatok:
    Naprakész pénzügyi kimutatások, bevételek-kiadások és eredménykimutatások automatikus generálása.
  • Egyszerűsített erőforrás-tervezés:
    Hatékony létszámtervezés, munkaidő-nyilvántartás és bérelszámolás egyetlen platformon.
  • Gyors árajánlatkészítés:
    Professzionális árajánlatok összeállítása percek alatt, testreszabható sablonokkal.

Főbb modulok és funkciók

Dokumentumkezelés képernyőkép

Digitális dokumentumkezelés

  • • Teljesítésigazolások digitális létrehozása és nyomon követése
  • • Szerződések és megállapodások központi tárolása
  • • Értesítések a lejáró dokumentumokról
  • • Jogosultság-kezelés a bizalmas dokumentumokhoz
  • • Összesen 11 féle dokumentumtípus

A CraneFlow dokumentumkezelő modulja lehetővé teszi a teljes építőipari dokumentáció digitális kezelését, biztosítva a könnyű hozzáférhetőséget és nyomon követhetőséget.

Pénzügyi modul képernyőkép

Átfogó pénzügyi menedzsment

  • • Bevételek és kiadások rögzítése és kategorizálása
  • • Projektenkénti pénzügyi nyomon követés
  • • Cash-flow előrejelzés és likviditástervezés
  • • Automatizált eredménykimutatások
  • • Számla- és bizonylatkezelés

A pénzügyi modul segítségével naprakész információkkal rendelkezhet vállalkozása pénzügyi helyzetéről, és könnyen készíthet különböző kimutatásokat a döntéshozatalhoz.

HR és bérszámfejtés képernyőkép

HR és bérszámfejtés

  • • Munkavállalói adatok központi nyilvántartása
  • • Jelenléti ívek és munkaidő-nyilvántartás
  • • Bérelszámolás és bérjegyzékek generálása
  • • Szabadságok és távollétek kezelése
  • • Képesítések és tanúsítványok nyomon követése

A HR modul segítségével egyszerűen kezelheti az építőipari munkavállalók nyilvántartását, jelenléti adatait és bérelszámolását, biztosítva a pontos és hatékony humánerőforrás-menedzsmentet.

Árajánlatkészítő képernyőkép

Professzionális árajánlatkészítés

  • • Testreszabható árajánlat-sablonok
  • • Automatikus kalkulációk normagyűjtemény alapján
  • • Anyag- és munkaerő-költségek integrált kezelése
  • • Többverziós árajánlatok összehasonlítása
  • • Korábbi projektek adatainak felhasználása

Az árajánlatkészítő modul segítségével percek alatt létrehozhat professzionális, részletes ajánlatokat, amelyek figyelembe veszik a korábbi tapasztalatokat és a naprakész anyagárakat.

További modulok és funkciók

Az alábbi modulok tovább bővítik a CraneFlow rendszer funkcionalitását, teljes körű megoldást kínálva az építőipari vállalkozásoknak:

Projektek

Projektek követése, erőforrások kezelése, határidők nyomon követése

Ügyfelek

Ügyfél nyilvántartás, kapcsolattartói adatok, projekt előzmények

Feladatok

Feladatok ütemezése, felelősökhöz rendelés, határidők kezelése

Marketing

Értékesítési folyamatok, ajánlatkövető, marketing kampányok

Beszerzés

Beszállítói adatbázis, árajánlatok bekérése, beszerzések kezelése

Eszközkezelés

Eszköznyilvántartás, karbantartások ütemezése, állapotkövetés

Képzések

Képzések és tanúsítványok nyilvántartása, értesítések lejáratkor

Alkalmazottak

Munkavállalói adatbázis, jogosultságok, munkaköri leírások

Jelentések

Testreszabható riportok, statisztikák és grafikonok, PDF és Excel exportálás

Eszközök

Szabványok, árufigyelő, kalkulátorok és egyéb segédeszközök

Felhasználói adminisztráció

Felhasználók és jogosultságok kezelése, biztonsági beállítások

Platform jellemzők

Reszponzív dizájn

A CraneFlow bármilyen eszközön tökéletesen használható - legyen szó irodai számítógépről, tabletről vagy okostelefonról. Így az építkezés helyszínén is könnyedén elérhetők az adatok és funkciók.

Többnyelvű támogatás

A rendszer teljes körű magyar és angol nyelvi támogatással rendelkezik, így nemzetközi környezetben is hatékonyan használható, elősegítve a munkatársak közötti kommunikációt.

Biztonság és adatvédelem

Fejlett jogosultságkezelés, titkosított adattárolás és rendszeres biztonsági mentések biztosítják, hogy vállalati adatai mindig biztonságban legyenek, megfelelve az adatvédelmi előírásoknak.

A CraneFlow modern technológiai alapokon nyugvó, felhő-alapú rendszer, amely folyamatos frissítésekkel és támogatással biztosítja a hosszú távú használhatóságot.

Bemutató

Tekintse meg az alábbi videót a CraneFlow működéséről, amely bemutatja a rendszer főbb funkcióit és kezelőfelületét. A rövid bemutató segítségével betekintést nyerhet abba, hogyan egyszerűsítheti és optimalizálhatja vállalkozása adminisztratív folyamatait.

Bemutató a CraneFlow működéséről

Képernyőképek

Dashboard nézet

Dashboard áttekintés

Pénzügyi riport

Pénzügyi kimutatások

Munkaidő-nyilvántartás

Munkaidő-nyilvántartás

Jelentések

Jelentések

Alkalmazási területek

Kisebb építőipari vállalkozások

Komplett megoldás a napi adminisztratív feladatokra:

  • • Egyszerűsített projektmenedzsment
  • • Költséghatékony adminisztráció
  • • Professzionális dokumentumkezelés
  • • Hatékonyabb árajánlatkészítés és nyomon követés

Közepes méretű kivitelező cégek

Skálázható rendszer növekvő vállalkozásoknak:

  • • Több projektet párhuzamosan kezelő eszközök
  • • Részletes erőforrás-tervezés és kimutatások
  • • Integrált pénzügyi tervezés és nyomon követés
  • • Többszintű jogosultságkezelés

További felhasználási lehetőségek

Szakipari vállalkozások

Specializált munkákra fókuszáló cégek adminisztratív folyamatainak optimalizálása

Ingatlanfejlesztők

Komplex fejlesztési projektek átfogó menedzsmentje és pénzügyi nyomon követése

Építőipari alvállalkozók

Egyszerűsített együttműködés, adminisztráció és erőforrás-menedzsment

Egyedi igényekre szabott megoldás

Minden építőipari vállalkozás egyedi, ezért a CraneFlow rendszert az Ön igényeire szabjuk.

1

Igényfelmérés

Részletes konzultáció során felmérjük a vállalkozása sajátos folyamatait és követelményeit.

2

Modulok kiválasztása

Kiválasztjuk az Önnek legmegfelelőbb modulokat, és meghatározzuk az esetleges egyedi fejlesztési igényeket.

3

Egyedi árajánlat

A kiválasztott modulok és testreszabási igények alapján készítünk egy személyre szabott árajánlatot.

Az ár a következő tényezőktől függ:

Kiválasztott modulok

Csak azokért a funkciókért fizet, amelyekre valóban szüksége van.

Testreszabási igények

A meglévő modulok személyre szabása az Ön folyamataihoz.

Egyedi fejlesztések

Teljesen új funkciók, amelyek az Ön egyedi igényeit szolgálják.

Felhasználók száma

Skálázható megoldás a vállalkozás méretéhez igazítva.

Támogatási szint

Választható támogatási csomagok az Ön igényei szerint.

Betanítás és oktatás

Választható képzési szintek a zökkenőmentes használathoz.

Egyösszegű díj, transzparens árazással

A CraneFlow nem havidíjas szolgáltatás. Az árazásunk egy egyszeri, fix összegű díjra épül, amely tartalmazza a licencet és az implementációt. Opcionálisan éves karbantartási díjat számítunk fel, amely tartalmazza a frissítéseket és a támogatást.

Kérjen egyedi árajánlatot

Próbálja ki a CraneFlow rendszert

Igényeljen ingyenes próbafiókot és fedezze fel, hogyan egyszerűsítheti és automatizálhatja vállalkozása ügyviteli folyamatait.

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen technikai követelményei vannak a CraneFlow használatának?

A CraneFlow választható felhő-alapú vagy on-premise kialakításban, amely bármilyen modern böngészővel használható. Nincs szükség speciális hardverre vagy szoftvertelepítésre, csak stabil internetkapcsolatra.

Hogyan történik az adatok migrálása a jelenlegi rendszerünkből?

Szakértő csapatunk segít az adatok migrálásában a jelenlegi rendszeréből. Különböző importálási lehetőségeket biztosítunk számos formátumokból, minimalizálva az átállással járó nehézségeket.

Biztonságban vannak az adataim a CraneFlow rendszerben felhő alapú implementálás esetén?

Igen, a CraneFlow rendszer maximális adatbiztonságot nyújt. Az adatok titkosított kapcsolaton keresztül közlekednek, rendszeres biztonsági mentéseket készítünk, és többszintű jogosultságkezeléssel védjük az érzékeny információkat.

Milyen díjjal kell számolni a frissítésekért vagy az ügyfélszolgálatért?

Vásárlás esetén az Ön licence biztosítja a rendszeres frissítéseket és az alapszintű ügyfélszolgálatot. A frissítések alapvetően biztonsági és funkcionális javításokat tartalmazhatnak..

Milyen lehetőségek állnak rendelkezésre egyénileg testreszabni a CraneFlow rendszert?

A CraneFlow számos testreszabási lehetőséget kínál még implementációs fázisban. Lehetőség van az alapvető egyéni beállításoktól kezdve egészen a vállalati folyamatokhoz illeszkedő egyedi funkciókig kialakításáig.

Integrálható-e a CraneFlow a már meglévő vállalatirányítási rendszerünkkel?

Igen, a CraneFlow nyílt API-val rendelkezik, amely lehetővé teszi az integrációt a legtöbb könyvelő, bérszámfejtő vagy ERP rendszerrel. Támogatjuk az adatok importálását és exportálását különböző formátumokban (Excel, CSV, XML), valamint közvetlen kapcsolódási lehetőséget biztosítunk számos népszerű üzleti alkalmazáshoz. Az integráció részleteit az igényfelmérés során egyeztetjük, hogy a meglévő rendszereivel zökkenőmentesen működjön együtt a CraneFlow.

Indítsa el digitális transzformációját

Tegye hatékonyabbá és versenyképesebbé vállalkozását a CraneFlow segítségével. Vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk kiválasztani a legmegfelelőbb megoldást.